woensdag 2 december 2015

Kaart met zwart wit en blauw

Hallo allemaal,

Soo dat is lang geleden dat ik op me blog heb gezeten haha.
Ik heb een lange tijd niet op me blog gezeten omdat ik zwanger was.
9 septermber 2015 ben ik bevallen van een prachtig zoontje.
 Wij hebben hem Logan genoemd!
Hij is zoon lief jongetje. Het is echt heerlijk met zoon klein knulltje om ons heen!
Maar nu er een kleintje is heb ik niet zo heel veel tijd om te knutselen.
Soms probeer ik tussen de de flessen door even wat tijd voor mezelf te zoeken om een leuk kaartje te maken. Normaal had ik binnen 1 dag een kaartje af maar nu doe ik er bijna een week over haha.. 

Afgelopen week heb ik dit kaartje gemaakt.


Dit is het kaartje geworden.
Ik heb het papier gebruikt van Maja Design.
Voor deze kaart heb ik gekozen voor blauw tinten. Dat vond ik wel heel gaaf staan bij het plaatje die ik zwart wit heb gekleurd.
De witte bloem vond ik er daarom ook uitknallen door dat het midden oranje is een mooie knal kleur.


Ik heb natuurlijk weer een stempel gebruikt van Magnolia.
 Deze stempel is van de Boho collectie en de stempel heet "Rose Cake Tilda".
Ik had bij Lotte een kaart gezien waar ze een plaatje had gekleurd in zwart wit.
Ik vond dadt zo gaaf en wou dat ook eens een keer proberen.
Dus ik had mijn stiften erbij gepakt en was gaan kleuren.
Ik moet zeggen dat hij aardig goed is gelukt aangezien ik zoiets nog nooit had gekleurd.


Ik heb op de kaart ook mooie bloemen gebruikt. 
 Toevallig had ik nog mooie roosjes in precies de kleur blauw die mooi bij de kaart past.
De witte madelief vond ik er heel leuk bij staan maar dat had ik al verteld haha.
De kleine bloemetjes heb ik uitgesneden van een mal van magnolia.
De leuke takjes/blaadjes zijn ook van magnolia.


Ik ben heel blij met het eindresultaat. 
Hoe vinden jullie mijn kaart?
Vinden jullie hem ook gaaf?
Laat gerust een berichtje achter. Dat vind ik altijd leuk om te lezen.

Nu ga ik snel weer knuffelen met me kleine ventje haha. Zo af en toe heb ik tijd om lekker te knutselen dus ik hoop binnenkort weer een leuk berichtje te kunnen plaatsten met een leuke kaart!

Veel Liefs 
Rosa

5 opmerkingen:

LottesCards zei

Welkom in mijn wereld :p Ik doe ook al gauw een week over één kaartje hoor ;-)

Maar dat maakt niets uit! het gaat om de ontspanning die het je geeft. En dan met zo'n mooi resultaat is dat helemaal geweldig!!! Die kwastjes zijn ook super leuk zeg! Ik heb die ook, maar nog nooit gebruikt, ga ik snel eens doen :p

Geniet lekker veel van je ventje! En ik kijk uit naar een volgende kaart van jou :D

Liefs Lotte

Cobie zei

Mooi kaartje!
Groetjes Cobie

Ellen zei

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon...en ook nog met zo'n mooie naam. Veel geluk en wijsheid gewenst!
Je kaart is prachtig hoor.
Liefs Ellen

ryannesweet zei

Hij is super geworden Roos!

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje, Tof gedaan. Heel Vrolijk. Proficiat met jullie zoontje.

grtjs
Claudia