woensdag 16 december 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag schrijf ik even een kort berichtje over deze kaart die ik heb gemaakt.
Deze kaart heb ik een maand geleden gemaakt voor mijn nichtje.
Zij werd in oktober 19 jaar.


Dit is het kaartje geworden die ik heb gemaakt.
Na dat ik de kaart had gemaakt zag ik dat ik maar 1 foto van deze kaart had gemaakt.
Dus vandaar dat er daarom maar 1 foto in dit bericht staat.

Ik heb een leuke stempel van magnolia gebruikt.
Ik had de stempel toen nieuw en wou hem gelijk gaan gebruiken.
De stempel vind ik zo leuk om te gebruiken voor een verjaardag.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Dus laat gerust een leuk berichtje achter.

Veel Liefs
Rosa

Ik wil graag meedoen aan de volgende challege:
Midweek Magnolias - Anything Festive
Simply Magnolia - Anything Goes

1 opmerking:

Renate zei

En dit is ook al zo'n leukerd.

-xies- Renate.