maandag 1 december 2014

Challenge DCZ Kerst in niet traditionele kleuren!


Hallo allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra!
Dit keer moeten jullie een kerstkaart maken in niet traditionele kleuren.
Dat is natuurlijk niet zo moeilijk..
Voor mijn kaart heb ik gekozen voor de kleur donker roze.


Dit is mijn kaart geworden. Ik heb zoals gewoonlijk weer het papier van Maja Design gebruikt haha! Op de kaart heb ik verschillende mooie mallen gebruikt zoals de 2 ronde mallen achter het plaatje. Deze mal is van magnolia.  De tekst winter is een mal van Noor! Desing! en dat ik ook echt een van mijn favoriet voor op een kerstkaart!


Natuurlijk heb ik ook weer een plaatje gebruikt van Magnolia! En deze weer ingekleurd met mijn Distress markers. Ook heb ik mijn frantage gebruikt ik vind dat altijd zoon mooi effect geven!


Natuurlijk ben ik weer heel benieuwd hoe jullie mijn kerst kaartje vinden!
Dus laat gerust een leuke reactie hier achter..
En kom natuurlijk gezellig meedoen bij de challenge bij De Creatieve Zebra 

Liefs Rosa 

3 opmerkingen:

LottesCards zei

Weer heel mooi! Prachtige kleuren en super leuk voor kerst! Die stans zie ik inderdaad vaak bij je langskomen, maar het is ook echt een hele mooie en goed bruikbaar! Liefs Lotte

Renate zei

Wauwie!! Het is echt een juweeltje geworden. Prachtig gemaakt. Ondanks dat je het bij 1 kleur hebt gehouden is het alles behalve saai, knap hoor.

-xies- Renate.

Ditta zei

Prachtige kaart. Heel mooi ingekleurd, zo zacht van kleur!
Liefs Ditta