zaterdag 8 november 2014

TFM Challenge... Happy Birthday

Hallo allemaal,

Jeeeejj!! Komende maand ben ik Gastdesigner bij Time For Magnolia!
Vandaag begint daar een leuke Challenge!
Maak een kaart met de tekst "Happy Birthday en Vlinders" 
Dat is natuurlijk niet zo moeilijk!


Dit is mijn kaart geworden voor de Challenge!
Ik heb gekozen voor de kleur paars.. Ik vind het zo leuk om kaarten in het paars te maken. Helaas heb ik niet heel veel paars papier dus maak ik meestal sneller een roze of blauwe kaart.


Natuurlijk moest ik voor deze challenge een stempel van magnolia gebruiken!
Dat vond ik helemaal niet erg wand ik vind magnolia echt geweldig!!! <3
En zoals altijd heb ik het weer gekleurd met mijn distress markers.


Op deze kaart heb ik mooie bloemen gebruikt. Mooie paarse en witte bloemen. Ook heb ik een bloemen Doohickey van magnolia gebruikt. 


Dit is dus het geheel van de kaart geworden. Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden! Dus laat gerust een leuk berichtje achter! Ik lees ze altijd met plezier!

En kom vooral gezellig meedoen met de challenge bij: Time For Magnolia...
De prijs die je kan winnen is een cadeaubon van 10 euro vrij te besteden bij:


Liefs Rosa


4 opmerkingen:

LottesCards zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt. ik gebruik ook niet vaak paars, maar ik vind het wel heel mooi. een prachtig geheel heb je er van gemaakt. leuk dat je bij ons gast designer bent! ;-) liefs Lotte

Original handmade by Janneke zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Lief Magnoliaatje in combinatie met mooie paarse tinten.
Veel plezier als gast designer!

Groetjes Janneke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart Rosa. Nog even bij je andere creaties gekeken en je hebt er een fan bij hoor. Mooi inkleurwerk.
Lieve groetjes Miranda

Erica ♥ zei


Wat een super mooie kaart is dit ook,
de kleuren zijn geweldig, en de
rozet ook ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}