zaterdag 22 november 2014

28 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag waren mijn ouders 28 jaar getrouwd.. Dus moest ik natuurlijk iets moois voor ze maken! Ik wou geen kaart maken wand dat vond ik zo simpel voor mijn ouders. Wand bij mijn ouders moet ik er natuurlijk wel uitspringen! 

Ik mocht weer een gastdesigner kaartje maken voor de challenge bij Time For Magnolia en dat kwam eens even goed uit! Dit keer bij de challenge je favoriete stempel gebruiken. Ik heb eigenlijk geen favoriet! Mijn Favoriet is magnolia haha! Alle stempels van magnolia zijn geweldig! Dan dat ik ze allemaal moeten gebruiken op een creatie en dat werd een beetje heel veel haha! 


Dit keer heb ik een explosie box gemaakt! Ik heb ook YouTube een beschrijving gezocht en ik ben hem lekker gaan maken! Dit keer heb ik geen Maja Design gebruikt! Ik heb ander papier gebruikt die ik bij mij een keer in de hobby winkel heb gekocht.. Ik weer alleen niet meer van wie het papier is haha!!


Boven op het doosje heb ik met houten cijfers 28 geplakt! Daarnaast zit een bloem van Magnolia die had ik net nieuw dus ja gelijk gebruiken dan natuurlijk he haha! In het midden van de Magnolia bloem heb ik nog een klein bloemetje geplakt!
Boven de cijfers en de bloem zit nog een mooie roze strik..



Tadaaa!! nu zie je hoe het doosje eruit ziet als die open is! Hier heb ik ook weer hetzelfde papier gebruikt als aan de buitenkant van het doosje.. In het doosje doe ik nog een zakje met hartjes chocolaatjes die ik ook zelf ga maken!! Ben benieuwd of mij dat gaat lukken haha! Mijn ouders hebben het doosje nog niet gekregen want zaterdag gaan we pas naar ze toe en gaan we daar gezellig eten met ze alle.. Dus nu maar hopen dat ze niet op mijn blog komen kijken haha! 


 Het plaatje die ik weer heb gebruikt is van magnolia! En natuurlijk weer ingekleurd met mijn Distress Markers! Ik heb van het plaatje een schud plaatje gemaakt. Maar ik merkte eigenlijk dat dat in een doosje eigenlijk niet zo heel erg leuk is. Op een kaart is het wel veel leuker. Maarja dan weten we dat ook weer he haha!!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn doosje vinden! En komen jullie gezellig meedoen met je favoriete plaatje bij de challenge bij Time For Magnolia

Liefs Rosa

5 opmerkingen:

nans'creablog zei

Prachtig gemaakt Rosa. Een heel werkje maar supermooi.

Groetjes,
Nans

Cobie zei

Dat is een schitterend doosje!

Groetjes Cobie

Muuske zei

Prachtig doosje.gefeliciteerd nog met je ouders hun huwelijksdag.groetjes Margo.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Rosa. Zowel de binnen-als de buitenkant van dit doosje heb je prachtig afgewerkt. Hier kan ik dus van genieten en ik denk je ouders ook wel. Jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk,
lieve groetjes Miranda

Ditta zei

Whauw, dit is prachti. Je magnolia is schitterend ingekleurd!
Hele mooie details zeg!
Liefs Ditta