woensdag 15 oktober 2014

Happy birthday

Hallo allemaal,

Een keer iets anders wat ik aan jullie laat zien. Een hele tijd geleden had ik een keer een tasje gemaakt. Mijn moeder vond dat eigenlijk heel erg leuk en ze vroeg of ik er een paar voor haar wou maken. Zodoende is dit tasje eruit gekomen.


Het tasje zelf heb ik gewoon gemaakt van een print A4 vel. Deze heb ik zo gevouwen dat het een tasje wordt. Op het tasje heb ik een plaatje van magnolia gebruikt. Dit plaatje vind ik zo schattig!<3 
Ik heb het plaatje ingekleurd met mijn Distress markers.


Natuurlijk heb ik zoals gewoonlijk weer Maja Design papier gebruikt! Love it!!! Aan de bovenkant van het tasje heb ik een hartjes rand gebruikt van Noor! Design. En de mal waar ik de stempel "happy birthday op heb afgedrukt is een mal van spelbinders.




Leuk dat jullie op dit berichtje kwamen lezen. En laat gerust een leuke reactie achter.

Liefs,
Rosa

Ik wil graag meedoen aan de volgende challenge:

3 opmerkingen:

Beth Brovold zei

What a FABULOUS idea Rosa!! Your Tilda is so beautifully coloured...I love all your wonderful embellishments!! Thank you for sharing with us at Simply Magnolia!!
Take care,
Beth

LottesCards zei

Je tasje is prachtig!!! Echt heel gaaf. En wat een compliment dat je ze voor je moeder mag maken ;-) Deze Tilda is echt super lief!!!

Duidelijke foto's, HIHI

Liefs

Chris zei

Oh, this is just so lovely, Rosa. I love the idea and the elements you've included. Your coloring of Tilda w/ Rose basket is lovely! Thank you for sharing it with us at the Addicted to Stamps Challenge Blog!

XO,
Chris
http://ascrappersmusings.blogspot.com